Korduma kippuvad küsimused

1

Kuidas tellida?

Oleme teinud tellimise Sinu jaoks võimalikult lihtsaks.

1. Kui oled leidnud sobiva toote, siis kindlasti vaata üle ka võimalikud lisavalikud (toote pikkus/suurus, karabiinide valik jm) ning vajuta nuppu Lisa ostukorvi.

2. Oma ostukorvi näed üleval paremas nurgas. Kui vajalikud tooted on ostukorvi lisatud, vajuta nuppu Maksma. Seejärel avaneb tellimuse kinnitamise lehekülg. Palun täida kõik nõutud väljad.

3. Peale arvelduse andmete täitmist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kättesaamise kohta.

Kuidas broneerida?

Kui Sul ei ole hetkel võimalik toodet välja osta, siis pakume võimalust soovitud toode broneerida, tehes ettemaksu 50% ulatuses tellitud toote maksumusest. Hoiame toodet kokkulepitud ajani. Kauba postitame peale kogu summa laekumist.

Broneerimiseks saada meile e-kiri abi@kukkumiskaitse.ee.

Kui otsustad tellimusest loobuda, kuulub 50% ettemaksu summast tagastamisele.

Millised on maksevõimalused?

E-poest tellides on võimalik tasuda ülekandearvega. Tartus Ilmatsalu 3b asuvas esinduses on võimalik tasuda ka sularahas.

Arve alusel tasumiseks:

IBAN: EE80 4204 2786 0205 5207

SWIFT/BIC: EKRDEE22

Panga aadress: Narva mnt 4, 15014 Tallinn

Kinkekaart?

Kliendile, sõbrale või sõbrannale, sünnipäevaks või jõuludeks… Meie e-poest ja Tartu esindusest on võimalik soetada endale Kukkumiskaitse.ee kinkekaart, mille väärtuse saad ise valida.

Kinkekaardi ostmiseks kirjuta meile abi@kukkumiskaitse.ee ning me võtame Sinuga ühendust!

Millised on transpordivõimalused?

Meilt tellides on võimalik valida nelja erineva kohaletoimetamise vahel:

Tuled ise järele (TASUTA) – Võid tulla kaubale ise järgi meie Tartus, Ilmatsalu 3b asuvasse esindusesse (palun helista ette +372 56 111 024). See ei maksa Sulle midagi.

Itella SmartPOST (5 EUR) – Tellimus jõuab Sinu poolt valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kui kaup jõuab pakiautomaati, siis tuleb Sulle SMS, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

Post24 pakiautomaat (5 EUR) – Tellimus jõuab Sinu poolt valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kui kaup jõuab pakiautomaati, siis tuleb Sulle SMS, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

Eesti Posti postkontor (5 EUR) – Tellimuse saad postkontorist kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kui tellitud kaup jõuab postkontorisse, saadetakse Sinu postkasti kiri infoga, millisest postkontorist kauba kätte saad.

Samuti on võimalik saata pakk ka Cargobus’iga lähimasse pakipunkti. 

Kas saadate kaupa ka välisriikidesse?

Eestist kaugemale saadame pakke Eesti Posti vahendusel ning tähitult maksikirjana.

Hinnakiri on nähtav Eesti Posti koduleheküljel. Täpsema info saamiseks võta meiega ühendust.

Vahetamine ja tagastamine?

Kukkumiskaitse.ee e-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada või vahetada 14-päeva jooksul alates kauba Post24 pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest.

Tagastatava või vahetatava kauba saad tuua meie Tartus, Ilmatsalu 3b (helistada ette) asuvasse esindusesse või saata postiga.

Postiga tagastades tasud Sina tagastamisele kulunud postikulu. Posti teel vahetades tasud meile saatmise postikulu, Sulle saatmise maksame ise kinni!

Raha tagastatud toodete eest kanname Su pangakontole tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest meieni.

1. Täida tagastamise või ümbervahetamise taotlus, mis tuleb lisada tagastatava või ümbervahetatava toote juurde. Anna tagastamisest või ümbervahetamisest teada e-posti aadressil info@kukkumiskaitse.ee.

2. Itella SmartPOSTiga saates märgi toote sihtkohaks Tartu Veeriku Selveri Itella SmartPOST pakiautomaat (Kukkumiskaitse OÜ, telefon +372 56 111 110). Eesti postiga tagastamisel saada pakk Tartu Veeriku Selveri Post24 pakiautomaati (Kukkumiskaitse OÜ, telefon +372 56 111 110). Kui toode on meieni jõudnud, siis saadame Sinu e-posti aadressile sellekohase kinnituse. Ümbervahetamise korral paneme uue soovitud toote teele kohe, kui oleme ümbervahetamisele kuuluva toote kätte saanud.

PEA MEELES! Vahetamisele ega tagastamisele ei kuulu toode:

1. millel on sildid eemaldatud;

2. mida on kasutatud ebaõigetes kasutamistingimustes või ei ole järgitud kasutusjuhendis toodud nõudeid;

3. mida on hoiustatud ebaõigetes tingimustes või ei ole järgitud kasutusjuhendis toodud nõudeid;

4. mis on valesti hooldatud, mille tulemusena on kaup mehaaniliselt kahjustunud (põletused, sisselõiked, rebendid, kemikaalidega kahjustumine jne);

5. millel on kasutamise märgid.

Kõikidel eelpool välja toodud juhtudel tagastatakse kaup saatjale ning raha ei tagastata. Eelpool olev info vahetamise ja tagastamise kohta kehtib ainult füüsilistele isikutele (eraisik), kes on ostu sooritanud meie e-poest!

Kas pakute garantiid?

Kukkumiskaitse.ee vastutab toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid tootel selle üleandmise ajal ja ilmnevad kuue kuu jooksul alates toote üleandmisest. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Sul õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Kukkumiskaitse OÜ kulul.

Kaebus saada e-postiga aadressile info@kukkumiskaitse.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe päeva jooksul alates kauba puuduse avastamisest.

Kaebusesse märgi:

  • Enda nimi ja kontaktandmed;
  • Kaebuse esitamise kuupäev;
  • Toote puudus;
  • Kukkumiskaitse OÜle esitatav nõue;
  • Ostu sooritamist tõendav tellimuse number.

Kukkumiskaitse OÜl on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul. Kukkumiskaitse OÜ tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasi saamise päevast.

NB! Kukkumiskaitse OÜ ei vastuta tootel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud kliendist tulenevatel põhjustel; toote mittesihipärase kasutamise tõttu; toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu.

Juhul kui ekspertiisi käigus selgub, et toote puudused tulenevad eelpool nimetatud põhjustel, ei tagastata toote maksumust ega transpordikulusid.