Korduma kippuvad küsimused

Enne ostmist tutvu palun meie kasutustingimustega.

Kuidas tellida?

Oleme teinud tellimise Sinu jaoks võimalikult lihtsaks.

1. Kui oled leidnud sobiva toote, siis kindlasti vaata üle ka võimalikud lisavalikud (toote pikkus/suurus, ühendusseadmete valik jm) ning vajuta nuppu Lisa korvi.

2. Oma ostukorvi näed poe vasakpoolses menüüs ja poe alammenüüs. Kui vajalikud tooted on ostukorvi lisatud, vajuta nuppu Maksma. (Ostukorvi sisu säilib ka ostukorvi lehelt lahkumisel.) Seejärel avaneb tellimuse kinnitamise lehekülg. Palun täida kõik nõutud väljad ja kindlasti lisa juurde info kohaletoimetamise soovi kohta. Tellimiseks ei ole vaja eraldi kontot luua.

3. Peale arvelduse andmete täitmist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kättesaamise kohta.

E-poes kuvatavate toodete saadavust ei tagata. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul sellest teadasaamisest. Antud juhul tagastatakse kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

Broneerimine

Kui Sul ei ole hetkel võimalik toodet välja osta, siis pakume võimalust soovitud toode broneerida. Broneeringu tegemiseks tuleb tasuda ettemaks 50% ulatuses toote maksumusest. Hoiame toodet kokkulepitud ajani ja kauba saadame välja kui kogu ostusumma on tasutud. Broneerimiseks saada meile kiri meiliaadressile abi@kukkumiskaitse.ee.

Broneeringu tühistamisel kuulub tagastamisele 50% ettemakstud summast.

Millised on maksevõimalused?

E-poes saab tasuda ülekandearvega (EUR). Arve alusel tasumiseks Coop Pank IBAN: EE804204278602055207 ja SWIFT/BIC EKRDEE22. Maksekorraldusel palume märkida arve numbri.

Kaubale kontorisse järgi tulles on võimalik tasuda sularahas.

Kinkekaart?

Kliendile, sõbrale või sõbrannale, sünnipäevaks või jõuludeks… Meie e-poest ja Tartu esindusest on võimalik soetada Kukkumiskaitse.ee kinkekaart, mille väärtuse saad ise valida.

Kinkekaardi ostmiseks kirjuta meile abi@kukkumiskaitse.ee ning me võtame Sinuga ühendust!

Millised on transpordivõimalused?

Arve tasumise järel saadame kauba kulleriga kliendi soovitud aadressile või kliendile sobivasse DPD pakiautomaati. Kulleriga saadetud pakk jõuab Sinuni kauba väljastamise järel 1-2 tööpäevaga. Pakiautomaati jõuab pakk vastavalt DPD pakiveograafikule ja sellest teavitatakse klienti SMS-iga.

Kaubale saab ise järgi tulla Kukkumiskaitse kontorisse (Ilmatsalu tn 3b, Tartu – palume ette helistada +372 56 111 024).

Kui tellimuse maksumus on rohkem kui 200€, on kohaletoimetamine Eesti piires tasuta (v.a eriprojektid).

Eestist välja saates on kohaletoimetamine kokkuleppel, selleks võta meiega ühendust saates kiri meiliaadressile abi@kukkumiskaitse.ee või helistades +372 56 111 024.

Vahetamine ja tagastamine?

Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud toode/tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates tellimuse terminali saabumise teate kättesaamisest või kulleriga/ise järgi tulemisel kättesaamise hetkest. Taganemisõigus kehtib ainult eraisikutele, kes on ostu sooritanud meie e-poest ning see ei kohaldu kui ostjaks on juriidiline isik.

Ostust taganemiseks tuleb meile esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest/terminali saabumise teate kättesaamisest meiliaadressile abi@kukkumiskaitse.ee. Avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul peab klient kauba tagastama meie kontorisse (Ilmatsalu tn 3b, Tartu) või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kui toode on meieni jõudnud, siis saadame Sinu e-posti aadressile sellekohase kinnituse.

Kukkumiskaitse tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid hiljemalt 30 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastamisega seotud kulude kandmise kohustus on kliendil. Juhul kui tellimusele lisandus toote kättetoimetamise kulu, siis Kukkumiskaitse tagastab sellise kulu.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi toodet kasutada muul viisil kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Vahetamisele ega tagastamisele ei kuulu toode:

  • millel on sildid eemaldatud,
  • mida on kasutatud ebaõigetes kasutamistingimustes või ei ole järgitud kasutusjuhendis toodud nõudeid,
  • mida on hoiustatud ebaõigetes tingimustes või ei ole järgitud kasutusjuhendis toodud nõudeid,
  • mis on valesti hooldatud, mille tulemusena on toode mehaaniliselt kahjustunud (põletused, sisselõiked, rebendid, kemikaalidega kahjustumine jne),
  • millel on kasutamise märgid.

Kõikidel eelpool välja toodud juhtudel tagastatakse kaup saatjale ning raha ei tagastata.

Kas pakute garantiid?

Toodetele kehtib seaduse alusel 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg ja defektist tuleb teatada 2 kuu jooksul sellest teada saamisest. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

Kaebus tuleb saata meiliaadressile abi@kukkumiskaitse.ee. Kaebusesse märgi tellija nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, toote puudus, Kukkumiskaitse OÜ-le esitatav nõue ning lisa juurde ostu sooritamist tõendav dokument või tellimuse number.

Kui interneti teel ostetud tootel on puudused, mille eest Kukkumiskaitse vastutab, siis parandab või asendab Kukkumiskaitse puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Kukkumiskaitse kõik müügilepinguga kaasnenud tasud (raha tagastamine toimub samale pangakontole, millelt toimus tellimuse eest tasumine) hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast.

Kukkumiskaitse ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Kukkumiskaitse ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust.

Kukkumiskaitse ei hüvita kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral ega vastuta nende eest kui toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise sh kasutusjuhendi mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu või puudub ostu sooritamist tõendav dokument. Sellistel juhtudel ei tagastata toote maksumust ega muid kulusid.